حیات وحش

## مجموعه ۱۵ قسمت به پست اضافه شد ##
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |

 

 

 

 

» نام: حیات وحش
» سال تولید: ۱۳۹۰-۱۳۹۱
» کارگردان: علی درخشی
» شرکت تولید کننده: سیاره نارنگی
» کشور تولید کننده: ایران
» تعداد قسمت: ۱۷ قسمت
» زبان: فارسی
» زیرنویس: -
» کیفیت: بسیار خوب
» فرمت: MKV

 

خلاصه داستان: حیات وحش نام مجموعه انیمیشن‌های کوتاه ایرانی می‌باشد که به کارگردانی علی درخشی و در ژانر طنز ساخته شده است. وی متولد سال ۱۳۵۵ در تهران می باشد و کارش را از سال ۱۳۶۹ با طراحی کاریکاتور و طنز نویسی آغاز کرد. درخشی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه آزاد می‌باشد. وی در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی حضوری فعال داشته و تا کنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است و همچنین در مسابقه اینترنتی بین‌المللی فوت نت (به انگلیسی: Footnet) عضو هیئت داوران بوده است. سبک کاری علی درخشی شدیدا متاثر از جواد علیزاده است چنانکه او در مصاحبه ای با مجله طنز و کاریکاتور گفته بود که در دوره‌ای چنان مجذوب این سبک شده بوده که سبک‌های کاریکاتور را به دو سبک جواد و غیر جواد برای خودش تقسیم بندی می‌کرده. حیات وحش در هفتمین جشنواره پویانمایی شرکت کرد و چه در بخش داخلی و چه در بخش بین المللی عنوان بهترین مجموعه تلوزیونی را به خود اختصاص داد. همچنین گوینده توانمند آن، محمدرضا علیمردانی نیز به دلیل خلاقیت در بداهه گویی مورد تقدیر قرار گرفت. مجموعه کارتونی حیات وحش قرار بود ۵۲ قسمت باشد که تنها ۱۷ قسمت آن کار گردید و سپس کل پروژه رها شد. هر قسمت کارتون داستانی متفاوت را بازگو می‌سازد که درباره زندگی گونه خاصی از جانوران (به زبان طنز) و نحوه ارتباط برقرار کردنشان با یکدیگر است…

 

 

 

 

 


 

« حیات وحش :: کیفیت بسیار خوب »

 

http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png آفتاب‌پرست دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۳۱ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png پالاگالوس (حیات در حال انقراض) دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۳۲ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png چرا بزهای کوهی اینجوری هستند؟ دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۲۷ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png چگونه فلامینگوها مهاجرت می‌کنند؟ دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۳۶ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png فیل‌ها و ماموت‌ها در جاده تکامل دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۳۳ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png چرا گورخرها راه‌راه هستند؟ دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۳۳ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png چرا گرگ‌ها فقط در ماه کامل می‌خوانند؟ دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۲۰ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png کفتارها: زحمت‌کشان طبیعت دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۳۳ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png خرس‌های قطبی: شکارچیان نامرئی دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۳۴ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png کوسه‌ها: قاتلین بالفطره دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۳۱ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png چرا عقاب‌ها هستند؟ دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۳۳ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png وقتی که یک شیر عاشق می‌شود دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۳۰ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png چرا شترمرغ‌ها انقدر بی‌خاصیت هستند؟ دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۳۰ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png چرا زرافه‌ها گردنشان دراز است؟ دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۳۱ مگابایت)
http://minitoons.ir/wp-content/themes/minitoons/images/zbullet.png زندگی گرازها دانلود با لینک مستقیم (حجم: ۱۶ مگابایت)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 18 / 10 / 1393برچسب:, | 19:44 | نویسنده : زهرا |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • درنا دی ال